wtorek, 14 stycznia 2014

Moja pielęgnacja włosów :)

Witam,
dziś chciałabym przedstawić Wam moją pielęgnację włosów. Jako, że jestem fryzjerką interesuję się pielęgnacją włosów. 
Gdy byłam mała umyłam włosy szamponem, który był akurat pod ręką, związałam gumką i na tym się kończyła moja pielęgnacja. 
Teraz mam dość sporą armię kosmetyków i cały czas kupuje nowe ;)
Część z tych kosmetyków, które używam:

Pierwsze mycie włosów jest szamponem "Babydream" z Rossmanna, drugie to Loreal Elseve total repair 5 (pięknie pachnie i świetnie myje).
Po każdym użyciu używam którejś z tych odżywek: Nivea Total Repair, Garnier Ultra Doux, Dove Split Ends
Dwa razy w tygodniu używam Biovax do włosów słabych i skłonnych do wypadania i olejku łopianowego Green Pharmacy z czerwoną papryką.

Moim wielkim odkryciem jest wosk stymulujący wzrost włosów "YOU GROW"

Produkt ten kupiłam w zeszłym roku w Egipcie. Na początku myślałam, że jest to zwykła guma do włosów. Bez przeczytania kupiłam ją, jakiś miesiąc temu, podczas przeprowadzki w końcu przeczytałam informacje zawarte na opakowaniu i okazało się, że to maska stymulująca wzrost włosów :) 
Jakie było moje zadowolenie gdy przeczytałam od razu posmarowałam cały skalp. Koszt to jakieś 10zł. 
Jak na razie testuję go, zobaczymy jak to będzie gdy skończę całe opakowanie :)
Produkt można kupić na stronie internetowej www.lusterproducts.com :)
Niestety, na internecie nie znalazłam żadnych informacji na temat tej maski.

Jest ona tak tłusta, że myłam włosy 4 razy pod rząd i nadal były tłuste! Ale ostatnio natknęłam się na peeling cukrowy (do szamponu dodaję łyżkę cukru) Po tym peelingu mam świetnie umyte czyste włosy :)
Jako wcierkę używam Jantar odżywkę do włosów i skóry głowy z bursztynem.

Na końcówki zawsze nakładam Marion z olejkiem arganowym, serum NaturaSilk, lub gdy susze, prostuję włosy Marion Termoochrona.
Co jakiś czas robię również domowe laminowanie włosów. ( łyżka żelatyny spożywczej, 3 łyżki gorącej wody i łyżka odżywki) Włosy są po niej pięknie błyszczące i dociążone przez co moje włosy są prostsze. 

Niestety, włosy rosną mi bardzo powoli jakieś 1,5cm na 2 miesiące... I strasznie wypadają :( 

Oto efekty mojej pielęgnacji:



A Wy jak dbacie o swoje włosy? :*

3 komentarze: