czwartek, 16 stycznia 2014

DIY - kurtka z złotymi ćwiekami :)

Witam,
Dziś chcę Wam przedstawić jeansową kurtkę przerobioną przeze mnie :)
Wszędzie szukałam idealnej katany, niestety bez rezultatu... Przeszukałam w jej poszukiwaniach całe allegro i google i żadna nie przypadła mi do gustu, a jeśli już coś mi się spodobało to cena była kosmiczna. 
Będąc w NewYorkerze wpadła mi w oko katana o świetnym kroju, jednak nie w kolorystyce jaką sobie wymyśliłam. Jako, że była ostatnia w rozmiarze S, postanowiłam, że sama sobie ją przerobie tak jak mi się podoba :)

Katanę wymoczyłam całą noc w ACE, potem wyprałam 2 razy, ponieważ ACE ma strasznie drażniące zapach i po jednym wypraniu dalej się utrzymywał na katanie.
Gdy kurtka wyschła doszyłam do niej złote ćwieku (zakupione na allegro). 
I oto efekty mojej pracy:



Myślę, że warto czasami coś samemu zrobić niż przepłacać :)


Pozdrawiam ;*

2 komentarze:

  1. Super! blog zaczyna się małymi kroczkami! Powodzenia!

    zapraszam: http://delavie-paula.blogspot.com
    równiez od niedawna bloguje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie wyglada po przerobce :)

    OdpowiedzUsuń