środa, 29 stycznia 2014

Zmiany, zmiany karmelowy look :)

Hej, 
chciałabym się Was poradzić w sprawie włosów. Otóż mój obecny kolor włosów to ciemny brąz, co widać we wcześniejszych wpisach. Od bardzo dawna podoba mi się kolor Karmelowy. Mniej więcej chodzi mi o coś takiego:




Nie chcę mieć zbyt jasnego koloru bo mi po prostu nie pasuje. Bardzo podoba mi się kolor Darii z Wawa Non Stop nie wiem, czy kojarzycie :

Chcę dojść do bardziej naturalnego, bo niestety szybko u mnie widać odrosty, a przez ciągłe farbowanie moje włosy są w opłakanym stanie :( Zamierzam je rozjaśnić, ale oczywiście bez zniszczenia i szukam na to naturalnego sposobu :) Jak macie jakieś sposoby na naturalne rozjaśnianie włosów to podsyłajcie :)

Do następnego :*

1 komentarz:

  1. Osobiście mam ciemne włosy, jednak słyszałam, że maseczki domowe z użyciem cytryny rozjaśniają włosy ;-)

    OdpowiedzUsuń